Audi coupe tts


Audi TTS купе 8J Купе – модификации и цены, одноклассники Audi TTS купе coupe, где купить

  • Еще фото

Коробка передач механическая автоматическая

Нет комплектаций, соответствующих настройкам фильтра.

2.0 TFSI quattro MT 2.0 TFSI quattro AMT
бензин полный 272 л.с. 5.4 с 8.1 л/100 км
  2 861 000 Руб.          

Снятас производства

бензин полный 272 л.с. 5.2 с 7.9 л/100 км
  2 931 000 Руб.          

Снятас производства

  • Audi TTS

    2.0 л., бензин, АКПП

    2009 г., 65 000 км, Москва

    1 155 555 руб.

  • Audi TTS

    2.0 л., бензин, АКПП

    2012 г., 21 241 км, Москва

    1 500 000 руб.

  • 2014 - н.в.

    8S

quto.ru

Фото Audi TTS Coupe

Фотогалерея Audi TTS Coupe, в галерее 155 качественых фотографий Audi TTS Coupe.

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

2016

1600x900

Обои Audi

Фотографии Audi TTS Coupe Вы можете скачать и использовать в качестве обоев для вашего десктопа.

audi.avtorinok.ru

Audi TTS Coupé

The Audi TTS Coupé is a sports car made by Audi that appears in the Asphalt series.

Contents

[show]

Overview Edit

At the 2008 North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit, Audi released the first Audi "S" model of the TT range – the Audi TTS quattro, with a heavily revised 2.0 TFSI engine. The cylinder block, cylinder head, and the fuel injectors have all been modified from the base 2.0 TFSI engine (ID: CDL). Together with other modifications, this engine produces a DIN-rated motive power output of 200 kilowatts (272 PS; 268 bhp), and generates a torque turning force of 350 newton metres (258 lbf·ft) from 2,500 to 5,000 rpm. The suspension is lowered by 10 millimetres (0.4 in) over the standard models, and includes "Audi Magnetic Ride" as standard and a new two-stage sports-biased Electronic Stability Programme (ESP). Radially ventilated front disc brakes are clamped by a single-piston gloss black caliper emblazened with a bold TTS logo, and a lap timer is prominent in the centre of the instrument cluster. 9Jx18" '5-parallel-spoke' design alloy roadwheels are standard, with 245/40 ZR18 high-performance tires. 19" '5-spoke star' wheels and tires are optional. The exterior: with redesigned front, with larger air intakes, redesigned rear bumper, side sill extensions, and four exhaust tailpipes.

Asphalt 8: Airborne Edit

Summary Edit

The Audi TTS Coupé is the third car in Class C and is one of the 10 original cars in Class C.

The TTS Coupé has a low starting rank of 940, a MAX rank of 1189, and a MAX + PRO rank of 1269. The TTS Coupé receives a Tuning Kit bonus of +57.

Performance Edit

The TTS Coupé has a good "triple-tap" launch speed of roughly 3 seconds (+Nitro Starter -Tuning Kit). This is higher than most similar-ranked cars and is the result of a high emphasis on nitro. However, despite its high emphasis on nitro, the TTS Coupé has only got a mediocre nitro efficiency of 6/12/16.

The TTS Coupé has the third lowest total top speed in Class C, and with a Tuning Kit, it has the lowest raw top speed in Class C (switching with the Mercedes-Benz SLS AMG Electric Drive without a Tuning Kit). Overall, this places the TTS Coupé in a poor position, as its nitro does not last long enough to warrant such low total top speed and raw top speed statistics. Therefore, the TTS Coupé heavily relies on its superior acceleration and decent handling to keep up with other cars around the same rank. The TTS Coupé has a wide drifting radius.

Usage Edit

The TTS Coupé competes as a starter's car for Class C, but overall, it is not highly recommended as a starter's car for Class C.

The TTS Coupé is featured in the Career Mode.

The TTS Coupé is not very good for Multiplayer or Time-Limited Events.

The TTS Coupé has a Free Class C Upgrade at Mastery challenge 10. The TTS Coupé is featured in one collection: Audi.

The TTS Coupé is an easy source of   because it is cheap to buy and upgrade.

Price Edit

This section of an article is missing some information: PRO upgrade prices need to be added to the main Upgrades article.

The TTS Coupé costs 9,000 to purchase, 213,800 to MAX and ___ to PRO. The TTS Coupé doesn't use any rare/legendary cards or Engine cards in its PRO upgrades.

asphalt.wikia.com

Технические характеристики автомобиля Audi TTS Coupe 2.0 TFSI quattro (8S)

  • Товары и услуги
  • Автоклуб
  • Автоновости
  • Личный кабинет

Технические характеристики Audi TTS Coupe 2.0 TFSI quattro

Новый Audi TT – стильное купе, воплощающее эволюционное развитие дизайнерского стиля Audi. Революционный «виртуальный кокпит» нового ТТ отображает всю необходимую информацию непосредственно перед водителем, существенно повышая безопасность движения.

Нашли ошибку?

Напишите нам!

Автомобильный каталог содержит описание, технические характеристики и фотографии автомобиля Audi TTS Coupe 2.0 TFSI quattro.

Отзывы владельцев автомобиля Audi

  • Отличный автомобиль! Автомат немного подтормаживает при активной езде и при преодолении крутых подъемов - но это забывается, когда стоишь в пробке, например, или когда устал и просто по человечески лень чего нибудь переключать... К тому же есть полуавтоматический режим, с возможностью переключения передач не только на руле, но и на самом рычаге кпп. Динамика позволяет чувствовать себя достаточно комфортно. Примерно тот же показатель, что и у Порше Кайен С. Так, о эксплуатации: расход топлива порядка 12-13 литров(это в смешанном режиме), дорожный просвет на переднеприводной ... подробнее
  • (Где, когда купил) Германия, 2004 Дизайн: отлично Оптика: хорошо Качество покрытия кузова: отлично Дизайн: отлично Эргономика: отлично Практичность отделочных материалов: отлично Вместимость: хорошо подробнее
  • Mashina prosto super.... 2 goda ezzu vse ok. (ezzu o4enj mnoga)... malo zret, 4to o4enj prijatno udivilo (9-11 v gorode i 7-8 na trasse) Nas4et remontov... v srednem kak u vseh, no v 1.5-2 raza menshe (esli ne v bolshe raz) 4em u druzej na BMW E39 (znaju istorii 3 E39 (528, 540, 525)- primerno odno i toze... Izdevajusj nad nimi: Mozet hvatit v servise zitj? p.s. eshe na temu patjorki E39.... V A6 gorazdo bolshe mesta v salone 4em v bemke... подробнее

www.AutoNet.ru


Смотрите также